Livrarea Bunurilor

Livrarea Bunurilor se face doar pe teritoriul României.

Costurile de livrare a Comenzii diferă în funcție de greutatea coletului și de distanță și vor fi comunicate Cumpărătorului și afișate separat în Coșul de cumpărături la momentul plasării Comenzii. Cumpărătorul acceptă în mod expres, prin plasarea Comenzii, estimările pentru costul transportului, indiferent de datele care au stat la baza determinării acestui cost. În consecință, Cumpărătorul nu poate solicita ulterior plasării Comenzii un cost inferior al transportului pe baza unor cântăriri sau măsurări proprii ale coletului.

În cazul Bunurilor fabricate manual, greutatea poate să nu corespundă cu cea specificată pe Website. În această situație, costurile de livrare calculate pe Website au rol orientativ, iar valoarea finală a costurilor de livrare va fi comunicată telefonic.

Transportul Bunurilor ce beneficiază de "transport gratuit", sau costurile afișate pe Website ca și costuri de livrare, sunt valabile doar dacă livrarea acestor Bunuri se face prin intermediul Fan Courier și în localitățile ce fac parte din aria Fan Courier. Deasemenea, în cazul în care Cumpărătorul face retur Bunului achiziționat, acesta va plăti transportul retur.

Livrările se vor efectua de regulă în interiorul perioadei estimate la plasarea Comenzii, termenul mediu de livrare a Bunurilor aflate în stocul Vânzătorului fiind de 5-7 zile lucrătoare de la confirmarea Comenzii. Timpul de livrare al unei Comenzi nu poate fi mai mare de 30 de zile lucrătoare de la data confirmării Comenzii, cu excepția situațiilor în care Bunurile sunt realizate pe comandă, caz în care este necesară achitarea de către Cumpărător a unui avans de minim 30% din valoarea Comenzii, iar termenul de livrare va fi comunicat punctual de către Vânzător, rămânând opțiunea Cumpărătorului dacă menține sau nu Comanda și acceptă termenul de livrare.

În cazul în care Bunul poate să fie livrat cu depășirea termenului anterior agreat, Vânzătorul va informa de îndată Cumpărătorul prin email, oferind două opțiuni: Cumpărătorul fie renunță (în scris) la Comandă/Bunuri, fie acceptă noul termen de livrare propus. În eventualitatea în care plata a fost efectuată în avans prealabil livrării, sumele plătite vor fi rambursate în totalitate conform legii, în termen de maxim 7 zile de la data comunicării către Vânzător a deciziei de renunțare.

În cazul în care Cumpărătorul comandă Bunuri aflate în stocul Vânzătorului și Bunuri realizate pe comandă, Bunurile din coș vor fi alocate în comenzi diferite. Bunurile aflate în stocul Vânzătorului vor fi alocate într-o comandă care va fi expediata imediat în intervalul indicat, iar Bunurile realizate pe comandă vor fi alocate într-o comandă separată. Fiecare Comandă va avea o taxă de transport separată.

Vânzătorul se obligă să expedieze Bunurile în cel mai scurt termen posibil. Bunurile se consideră ”expediate” în momentul în care sunt predate de către Vânzător curierului pentru a fi transportate către adresa Cumpărătorului, astfel cum e precizat de către Cumpărător prin Comandă.

Modul de împachetare și livrare este la libera alegere a Vânzătorului, cu respectarea obligației de livrare integrală a Bunurilor în perioada asumată.

Conform politicilor firmelor de curierat la coletele ce depășesc 25 kg, sau nu pot fi manevrate de o singură persoană, va trebui ca agentul curierului să fie ajutat pentru a putea duce coletul de la mașină la ușa Cumpărătorului.
 

Recepția Bunurilor

Cumpărătorul dobândește dreptul de proprietate asupra Bunurilor cumpărate la primirea Bunurilor. În momentul respectiv, riscul privind pierderea sau deteriorarea Bunurilor, este deasemenea transferat Cumpărătorului.

În cazul în care Cumpărătorul a optat pentru plata în sistem ramburs, proprietatea Bunurilor va fi transferată la livrarea acestora la adresa indicată în Comandă, după efectuarea plății din partea Cumpărătorului.

La livrarea coletului, documentul care confirmă executarea corespunzătoare a livrării trebuie să fie semnat de către Cumpărător. Prin aceasta nu va fi afectat în niciun fel dreptul legal al Cumpărătorului de a notifica ulterior Vânzătorul în cazul în care constată un defect sau orice altă lipsă de conformitate a Bunurilor. Refuzul de semnare a documentului de livrare reprezintă refuzul de acceptare a Bunurilor.

Înainte de recepționarea Bunurilor de la curier, Cumpărătorul are obligația de a verifica dacă coletul este avariat sau desigilat. În caz afirmativ, Vânzătorul recomandă Cumpărătorului să refuze recepția Bunurilor de la transportator (menționând motivul refuzului pe borderoul de livrare) și să transmită un email de informare a Vânzătoului la adresa de email contact@catsinpots.ro. Prin semnarea de primire, Cumpărătorul confirmă că ambalajul Bunurilor este intact.

Orice reclamații privind defectele sau neconformitatea Bunurilor, livrarea de alte Bunuri decât cele comandate, etc., care nu au fost semnalate la recepția Bunurilor de la transportator, vor fi semnalate de Cumpărător imediat după identificarea lor, dar nu mai târziu de 3 zile de la recepția Bunurilor. Vânzătorul va fi ținut răspunzător pentru pagubele cauzate Bunurilor în timpul transportului, doar în situația în care Cumpărătorul reclamă astfel de pagube imediat, în conformitate cu prevederile prezentelor Termeni și Condiții.

În cazul în care, din motive imputabile Cumpărătorului (cum ar fi, dar fără a se limita la: refuzul nejustificat de primire a coletului, absența de la adresa de livrare comunicată, refuzul achitării contravalorii Comenzii), Bunurile trebuie livrate în mod repetat sau printr-o metodă de livrare diferită de cea solicitată inițial prin Comandă, Cumpărătorul are obligația de a suporta toate costurile ocazionate de livrările repetate.

Renunțarea Cumpărătorului la Contract și returnarea Bunurilor

În cazul în care Bunul achiziționat prin intermediul Website-ului nu corespunde prezentării sau prezintă deteriorări ori defecte de fabricație, Cumpărătorul poate solicita înlocuirea acestuia sau returnarea contravalorii lui în termen de 14 zile de la data livrării Comenzii.

Potrivit art. 9 alin. 1 din Ordonanța de urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, aveți dreptul de a va retrage din contractele încheiate la distanță, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile de la data la care intrați dumneavoastră sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a Bunurilor.

Înainte de expirarea termenului de 14 zile mai sus menționat, Cumpărătorul va informa Vânzătorul cu privire la decizia sa de retragere din contract. În acest scop, Cumpărătorul poate folosi formularul de retur disponibil pe Website în secțiunea ”Transport și Retururi”, sau poate informa Vânzătorul cu privire la retragere prin transmiterea unei declarații neechivoce la adresa de email contact@catsinpots.ro, indicând: numărul Comenzii, data achiziției, contul IBAN pentru returnarea plății și numele titularului contului bancar.

Bunurile achiziționate direct de la sediul Vânzătorului, nu pot fi returnate.

În cazul retragerii din contract a Cumpărătorului, Vânzătorul va rambursa sumele primite în termen de 14 zile de la data la care Vânzătorul a fost informat cu privire la decizia de retragere din contract a Cumpărătorului. Cu excepţia situației în care Vânzătorul s-a oferit să recupereze el însuşi Bunurile, Vânzătorul are dreptul să amâne rambursarea până la data recepţionării Bunurilor returnate sau până la data primirii unei dovezi din partea Cumpărătorului conform căreia acesta a trimis Bunurile către Vânzător, oricare dintre aceste evenimente intervine primul.

Toate sumele aferente Bunurilor returnate se rambursează prin transfer bancar în contul furnizat de Cumpărător. Excepție fac Comenzile online achitate cu cardul, în cazul acesta, suma urmând să fie rambursată în contul cardului din care s-a efectuat plata.

Cumpărătorul care a notificat retragerea din contract conform celor de mai sus, are obligația să returneze Bunurile sau să le predea către Vânzător ori unei persoane autorizate de Vânzător, fără întârziere nejustificată și în decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat Vânzătorului decizia sa de retragere din contract. Termenul este respectat dacă Bunurile sunt împachetate corespunzător pentru protejarea pe durata transportului și expediate de Cumpărător înainte de expirarea termenului de 14 zile mai sus menționat. Cumpărătorului îi revine responsabilitatea de a face dovada că a trimis Bunurile către Vânzător, prin păstrarea documentului (awb-ul de ridicare Bunuri) oferit de către compania de curierat în momentul ridicării returului, până la rambursarea sumelor achitate. În cazul utilizării de către Cumpărător a formularului de retur disponibil pe Website, Vânzătorul va ridica Bunurile menționate în formularul de retur și puse la dispozitie de Cumpărător în următoarele zile lucrătoare, nedepășind termenul legal de 14 zile.

Bunurile supuse returnării vor fi expediate la adresa Vânzătorului din Otopeni, str. Crăițelor nr. 67A, jud. Ilfov, cod poștal 075100, iar Cumpărătorul va suporta costul de transport (retur) pentru Bunurile returnate, ce va fi achitat în mod direct către curier la predarea Bunurilor către acesta din urmă (costurile de transport retur nu vor fi plătite de Vânzător și nu se va accepta plata prin sistemul ramburs la destinație).

Cumpărătorul nu va putea să returneze Bunurile achiziționate și/sau nu va pretinde orice alte daune-interese/despăgubiri, în următoarele situații:

(i) în cazul în care cererea de returnare pentru a fost expediată după expirarea perioadei de 14 zile, calculată începând cu ziua următoare datei livrării Bunurilor.

(ii) în cazul în care Bunul returnat nu este în aceeași stare în care a fost livrat (prezintă deteriorări sau urme de uzură, lipsesc componente/accesorii ale Bunului sau documentele care l-au însotit, etc).

(iii) în cazul în care Bunurile au fost confecționate după specificațiile prezentate de Cumpărător sau personalizate pentru acesta.

Conform dispozițiilor Ordonanței de urgență nr. 34/2014, persoanele juridice nu intră în categoria consumatorilor, iar Vânzătorul este îndreptățit să nu accepte returul / retragerea din contract a persoanelor juridice în cazul în care Bunurile sunt conforme. În cazul în care Bunurile sunt neconforme, Cumpărătorul persoană juridică poate trimite o notificare pe adresa de email contact@catsinpots.ro, specificând numărul comenzii, Bunul și defectul constatat, împreună cu fotografii exemplificând neconformitatea produsului. În urma verificărilor suplimentare, Cumpărătorul va fi contactat pentru soluționarea notificării.

Bunurile ce constituie un set trebuie returnate ca un set complet.

În cazul în care Cumpărătorul nu împachetează corespunzător pentru protejarea/manipularea Bunurilor returnate, curierul indicat în formularul de retur este îndreptățit să nu preia Bunurile notificate pentru retur. Dacă Cumpărătorul trimite Bunurile împachetate necorespunzător pentru protejare/manipulare prin alta metodă (alt curier, poșta română, predare personală etc.), Cumpărătorul este răspunzător de orice distrugeri, descompletări constatate la recepția returului. Prevederile de mai sus nu se referă la ambalajul original al Bunurilor, ci la orice ambalaj care, conform standardelor de curierat precizate pe pagina curierului, este adecvat să protejeze Bunurile în funcție de specificul lor (material, dimensiuni, etc.).